Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego
ZAPYTANIE OFERTOWE dnia 23.07.2012
Zapytanie ofertowe na wykonanie usług z zakresu promocji projektu pn: „Kościerzyński Dzień Ziemniaka – Jesień w Polu i Ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013”.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).
Zakres zamówienia
Plakat:
Format A2 594 x 420
kreda połysk 130 g
lakierowanie standard
1300 szt.
Zaproszenie:
format A6 (czterostronne składane)
satyna 300 g
bigowane
500 szt.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Bratoszewice, dn. 23.07.2012r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY z dnia 5.08.2012
Dokonano rozstrzygnięcia ofert na druk plakatu i zaproszenia w ramach projektu pn. „Kościerzyński Dzień ziemniaka – jesień w polu i ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.
Na zapytanie ofertowe z dnia 23.07.2012 dotyczące druku plakatu i zaproszeń umieszczone na stronie www.lodr.bratoszewice.pl, zgłosiło się osiem firm, wybrano ofertę Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „Janter” S.C. Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz ul. Chrobrego 41, 11 – 300 Biskupiec, na kwotę 1198,02 zł. brutto , której udzielono zamówienia.