Zestaw naczyń jednorazowych

Show the MENU

banner RPO
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego

 ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 19.07.2012

Zapytanie ofertowe na wykonanie usług z zakresu promocji projektu pn: „Kościerzyński Dzień Ziemniaka – Jesień w Polu i Ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013”.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).

  1. Beneficjent (zamawiający): Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ul. Nowości 32 95 – 011 Bratoszewice
  2. Nazwa projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013 ,,Kościerzyński Dzień Ziemniaka – jesień w Polu i Ogrodzie”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup zestawu naczyń jednorazowych w ilości 1000 sztuk.

    Zakres zamówienia
    zestaw naczyń jednorazowych
    (kubek styropianowy 0,22l, tacka papierowa 14x25cm, łyżka, widelec, nóż)

  4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
    Cena = 100%
    Wybrana zostanie oferta z najkorzystniejszą ceną.
  5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Kościerzyn 77 98 – 285 Wróblew pow.sieradzki
    Termin realizacji zamówienia: 22.09. 2012 r.
  6. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

    Oferty należy przesłać w formie emaila na adres: h [dot] przybylskaatlodr-bratoszewice [dot] pl do dnia 27.07.2012r do godz. 10.00w temacie wpisując „Kościerzyński Dzień Ziemniaka - Jesień w Polu i Ogrodzie”

    Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

  7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

    Ofertę cenową – zał. nr

    Oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  8. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
    Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w dniu 30.07.2012r. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani w formie emaila najpóźniej w dniu 31.07.2012r. na adres mailowy podany w ofercie cenowej.W terminie 5 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa z wyłonionym w wyniku postępowania wykonawcą zamówienia.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Bratoszewice, dn. 19.07.2012r


banner RPO

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu

 INFORMACJA O WYBORZE OFERTY 31.07.2012

Dokonano rozstrzygnięcia ofert na zakup zestawu naczyń jednorazowych do degustacji potraw w ramach  projektu pn. „Kościerzyński Dzień ziemniaka – jesień w polu i ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.

Złożono zapytania ofertowe do trzech odbiorców, zgłosiło się dwóch, wybrano ofertę „BUDTECH” spółka z.o.o. HURTOWNIA OPAKOWAŃ, 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 6/2, na kwotę  246,00 zł. brutto , której udzielono zamówienia.