Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego
ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 19.07.2012
Zapytanie ofertowe na wykonanie usług z zakresu promocji projektu pn: „Kościerzyński Dzień Ziemniaka – Jesień w Polu i Ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013”.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).
Zakres zamówienia
zestaw naczyń jednorazowych
(kubek styropianowy 0,22l, tacka papierowa 14x25cm, łyżka, widelec, nóż)
Oferty należy przesłać w formie emaila na adres: h [dot] przybylskalodr-bratoszewice [dot] pl do dnia 27.07.2012r do godz. 10.00w temacie wpisując „Kościerzyński Dzień Ziemniaka - Jesień w Polu i Ogrodzie”
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Bratoszewice, dn. 19.07.2012r
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY 31.07.2012
Dokonano rozstrzygnięcia ofert na zakup zestawu naczyń jednorazowych do degustacji potraw w ramach projektu pn. „Kościerzyński Dzień ziemniaka – jesień w polu i ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.
Złożono zapytania ofertowe do trzech odbiorców, zgłosiło się dwóch, wybrano ofertę „BUDTECH” spółka z.o.o. HURTOWNIA OPAKOWAŃ, 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 6/2, na kwotę 246,00 zł. brutto , której udzielono zamówienia.