Wynajem 100 szt. stołów składanych pod ekspozycje i 500 szt. krzeseł składanych

Show the MENU

banner RPO
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego

ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 19.07.2012

Zapytanie ofertowe na wykonanie usług z zakresu promocji projektu pn: „Kościerzyński Dzień Ziemniaka – Jesień w Polu i Ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013”.
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).

  1. Beneficjent (zamawiający): Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach , ul. Nowości 32, 95-011 Bratoszewice
  2. Nazwa projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013 „Kościerzyński Dzień Ziemniaka – Jesień w Polu i Ogrodzie”
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje:
    wynajem 100 szt. stołów składanych pod ekspozycje i 500 szt. krzeseł składanych,
  4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Beneficjent będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
    Cena = 100%
    Wybrana zostanie oferta z najkorzystniejszą ceną.
  5. Termin i miejsce realizacji zamówienia:
    Miejsce realizacji zamówienia: Kościerzyn 77, 98-285 Wróblew, pow.sieradzki
    Termin realizacji zamówienia: 22.09.2012 ,godz.17.00 - 23.09.2012, godz.17.00,
  6. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
    Oferty należy przesłać w formie emaila na adres: h [dot] przybylskaatlodr-bratoszewice [dot] pl do dnia 31.07.2012r. do godz. 15.00 w temacie wpisując „Kościerzyński Dzień Ziemniaka Jesień w Polu i Ogrodzie”

    Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

  7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

    Ofertę cenową – zał. nr 1

  8. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
    Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte w dniu 3.08.2012 r.
    O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani w formie emaila najpóźniej w dniu 17.08.2012 r. na adres mailowy podany w ofercie cenowej.
    W terminie 5 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania zostanie podpisana umowa z wyłonionym w wyniku postępowania wykonawcą zamówienia.

    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Kościerzyn, dn. 19.07.2012r.


banner RPO

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego
na lata 2007 - 2013. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu Łódzkiego
 
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY 7.08.2012
 
Dokonano rozstrzygnięcia ofert na wynajem stołów pod ekspozycję i krzeseł dla wystawców w ramach projektu pn. „Kościerzyński Dzień ziemniaka – jesień w polu i ogrodzie” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013.
 
Na zapytanie ofertowe z dnia 19.07.2012 dotyczące wynajmu stołów składanych pod ekspozycję i krzeseł dla wystawców, umieszczone na stronie www.lodr.bratoszewice.pl, zgłosiła się jedna firma,  wybrano ofertę GOLD GROUP, Rafał Miśkiewicz , ul.Warszawska 46A, 95-070 Aleksandrów Łódzki  na kwotę   7453,80zł. brutto, której udzielono zamówienia.